Getrouwd en toch mis ik wat..
Datum: 01-01-1970
Bekeken: 108 keer
Hey ik ben Joan. Ik ben getrouwd met een hele lieve vrouw. En toch mis ik wat.
Wat ik mis? Nou ja simpel een man! Die mij op andere manieren kan bevredigen.
Ik kan er niks aan doen maar dat gemis is op dit moment toch wel erg aan wezig.
Denk jij dat jij mijn gemis kan opvullen? Dan verneem ik je graag!
Profiel:
http://www.DikEnRijpeVrouwen.nl/?pi=Joan
Contact Opnemen
U kunt inloggen om contact op te nemen.