Er samen nog iets leuks van maken.
Datum: 25-06-2026
Bekeken: 15 keer
Hallo, ik voel me soms wel een beetje eenzaam. Ik verlang wel weer om met een man samen te zijn. Het is alweer 4 jaar geleden dat ik mijn man ben verloren. De kinderen hebben ook hun eigen leven en ik ben sinds een paar maanden met pensioen. Ik verlang wel weer om met iemand wakker te worden om goede morgen te zeggen. En ja wat die avond van tevoren is gebeurt laat ik je maar even raden. Ben jij ook een beetje eenzaam en verlang je ook weer naar die aanraking en warmte? Laat even een leuk berichtje achter misschien kunnen we dan iets gaan doen samen. Groetjes Liona
Contact Opnemen
U kunt inloggen om contact op te nemen.